poniedziałek, 5 marca 2012

Plecy prosto, głowa do góry!

Dzisiejszy dzień, zamiast od pracy (a z początkiem tygodnia jest co robić), zaczęłam
od wędrówki po blogach wnętrzarskich. Linkom do ulubionych założyłam już odpowiednią szufladkę, to nie pierwsze i nie ostatnie moje do nich zaglądanie.
Zbieram się do zmian we własnych wnętrzach, a ponieważ lubię "nasiąkać" inspiracjami
i wizjami, przyglądać się przyszłej zmianie z różnych stron, dopasowywać ją do siebie i bliskich - to trochę trwa jej wprowadzenie w życie:) I bardzo cenię w sobie ten moment, gdy już gotowość wypełnia mnie po czubek głowy i zmienia się w energię i działanie.
Przeczuwam, że to tuż tuż..:)

A poniżej - nieoczywista inspiracja energetyczna znaleziona na przepięknym blogu A Cup Of  Heaven . Niech będzie metaforą radości z życia i bycia:)


kliknij na zdjęcie

Pozaczynałam nowe rzeczy, Maryś podrzuca mi kolejne wyzwania, dzieje się:)

Miłego początku tygodnia!

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny, słodki ciężar - przegapiłam go - bo kwiaty słońca i marzec miesiącem urodzin wszystkich... No bajka!

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że tu do Ciebie zajrzałam piękne rzeczy robisz a szczęśliwe słoniątko bardzo mnie ubawiło :) dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...